Sunny day!

Klockan 6 typ, gick solen upp här i hufvudstaden och de är sjuuukt varmt redan nu, vilket betyder att de kommer bli både en fin och varm dag :) Heeelt ledig från skolan idag, det behövs nästan. Vi hade en lektion igår och ja, vad ska man säga, de var inte någon som var riktigt så koncentrerad som vi brukar vara, alla var helt utmattade efter konserten när man äntligen slappnar av och alla nerver och hoho! Men såå kul :) Det här lever jag länge på känner jag. Lyckorus! Dagen idag bjuder på SOL, Skansen med päronen och Let's dance ikväll! Ska hejja på min PT och Oscar :) Ska bli så kul att åka dit och vara med under sändningen, ser jag fram emot. Men fram tills de så skall jag bara chillaaaa, och Skansen är ju också kul.
 
 
Jag sprang hela 1 mil igår utan att det blev jobbigt - det börjar ta sig :) Återhämtning efter operation 1-0 till mig!
 
Pussis

Kommentarer
Postat av: Bea

Måste kolla, kanske jag ser dig! Hälsa mamma o pappa :)

2013-05-17 @ 10:39:07
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0