Suck

Medans ni alla säkert hade en jättefin valborg och valborgsmässoafton så låg jag här på sjukhuset och ruttnade. Inte så kul. Genomgått alla tänkbara undersökningar, inte har de hittat någon orsak till smärtan i min buk. Så, det återstår endast ett alternativ just nu och det är operation. Jag är väldigt tveksam och framför allt rädd, det är ju jätteläskigt :( Men, det kanske är det enda rätta att göra just nu, tyvärr. Så, Karin for fuck sake, ta dig i kragen och sluta bete dig som en fegis, med den inställningen kommer du inte långt! Bit ihop, allt kan bara bli bättre härifrån! 
 
Nu skall jag tackla denna operationen som alla andra problem man går igenom (men som kanske inte är lika smärtsamma) nej uusch, jag är jätteorolig :'( Plus att det blir MYCKET värre när man inte vet NÄR DEN KOMMER ATT SKE. Buhuuu,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0