Nu är det över ..

Efter både intensiva övningar och genrep måndag och tisdag, så var det igår dags för våran efterlängtade konsert "Flickorna på Händelsberg" - vilket gjorde succé! Har nog aldrig riktigt haft sådär kul på scenen någonsin tidigare! Helt underbart. Och publikens skratt var helt otroliga. Vi hade ju blivit vana vid alla de tokiga sakerna vi skulle göra och hela handlingen i sig så, det var kul att någon skrattade :) Historian i sig var helt klockren!! 
Jag är så stolt över min fina klass och nu börjar jag mer och mer inse att det är detta jag vill hålla på med i framtiden. Sån skön känsla! Vill tacka alla som kom och förgyllde våran kväll igår! <3
 
Här nedan ser ni Pierre (Isa) & Susanna (jag) innan konserten började.
 
 
Känns dock riktigt, riktigt trist att det är över nu. De var sista konserten med klassisk sång år 2. Nu är vi inte i samma klass längre, iallafall inte till hösten. Visst, vissa kommer ju fortfarande gå i samma klass men det är inget vi vet nu. Känns trist :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0