I survived!

Jadå, nog överlevde jag gårdagen med nöd och näppe känns det som, dock till slutet av dagen så gick mina stygn upp så det blödde lite men ingen skada skedd! Min kära sötmos kom och underhöll mig på kvällskvisten då hon kom hem från Barca. Nu har min kära mamma kommit till hufvudstaden och skall stanna här i typ, en evigheet så det känns skönt :) Vädret idag är underbart om man räknar bort den förbaskade blåsten - svinkallt ju... Vi var på en långpromenad med Filippa och sedan åt vi lyxfrukost aka hotellfrulle, nami såå gott! Snart iväg på stan och sprätta money, puss!

Kommentarer
Postat av: Bea

Skönt att allt gått bra! <3 Krya på dig och hälsa mamma :)

2013-05-08 @ 11:22:04
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0