Home

Finally home, Blev utskriven från sjukhuset igår, känns skönt att komma bort från sjukhuset. Åkte till mina kära släktingar i Nacka då och sov där över natten eftersom jag helst inte vill vara själv när jag har såhär ont. Känns inte tryggt. Djävulsk smärta i buken alltså, och det konstiga är att det blir värre och värre, speciellt mot höger sida av buken. Wierd. Har iallafall tillbringat både gårdagen och dagen idag med att chilla. Nu sitter jag hemma i min lägenhet och lyssnar på lite musik och bara är. Man blir alldeles utmattad av att ha ont, det tar sjukt mycket på krafterna :( Men TUR att jag har braa sällskap här, lilla Filippa är här och skall vara här hela helgen med mig! <3 Plus så kommer min mamma också, glad tjej!
Filippa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0