Dag nr 1

Japp, this is the end people. Dag nr 1 att klara sig själv efter operationen. Visst går det allt eftersom jag är så jäkla envis men, är nog för envis för mitt eget bästa. Fina Filippa är ju här så det är gosigt iallafall. Men hon kan ju inte direkt hjälpa mig ifall något skulle hända, inte för att det kommer hända något men, just sayin'. Underbart vackert väder här i hufvudstaden idag, vi tog en låååång morgonprommis imorse och nu ligger vi och myser i sängen. Det kommer säkert bli en underbar eftermiddag med sol och värme idag, då får man passa på att vara ute. Vet dock ej om Filippa är så sugen på att vara ute men, nu är det jag som bestämmer :) 
 
 
Åh, jag blir jätte-hundsjuk nu. VILL HA EN HUND! Men vet, både för mitt eget bästa och för hundens så har jag inte det. Jag har så lite tid över och skulle inte kunna ge hunden den uppmärksamhet den behöver, plus att jag skulle vara sönderstressad (mer sönderstressad än vad jag redan är), så - det får komma lite senare i livet. Nu skall jag ligga här o mysa med Flippis samtidigt som jag övar sång. 

Ha en fin lördag alla! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0