Friday!

Hey guys - it's friday and I'm NOT in love. Joo, men bara i dagen. Soligt ute. Startade morgonen med en 11 kilometers lång jogginrunda på söder och till Årsta, och tillbaka, mysigt men lite småkallt faktiskt. Nu sitter jag och övar sång för hela slanten, och äter bananchips - nami nami smaskeeens. Har klickat hem nya proteinpulver och träningskläder från Gymgrossisten.se, åååh kan de inte komma nu =))))) Grymt taggad på träning, får dock vänta tills ikväll då det är dags för gym. Snart har jag uppnått mina mål så måste komma på nya mål, men det får jag nog ta och bestämma med min PT så vi håller samma plan. 
 
Ihelgen har vi konsert på söndag i Sofia kyrka, och lördagen är det utbildning. 
Skoj!
 
Nu öva,pusuhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0