Tvätt!

Sådärja. Eftersom jag råkade försova mig igår (händer typ - aldrig) så missade jag min tvätt-tid meeen gjorde nya försök nu imorse och tada , jag vaknade! Nog för att min kära mor ringde och väckte mig men jag var nästan klarvaken vid kl 05,30 så då vågade jag verkligen inte somna om för då skulle jag inte ha vaknat när mami ringde mig. Schemat i skolan ser faktiskt bra ut idag :) Piano vid kl 14 till 16, sen ensemble från ca 16 till 18-19 tiden. Som sagt så har vi ensemblekonsert snart, den andra veckan i februari om jag inte missminner mig så nu gäller det att hålla fokus och memorera alla stämmor hit och dit! 
 
Jag älskar min utbildning :) Och min förtjuusande pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0