Tungt

Jobbig dag idag. Med tanke på att man har gått runt och saknat halva världen så har man kanske inte varit så fokuserad som man kanske borde ha varit men det gick ändå relativt bra i skolan idag, trots allt. Plus att man tagit några jobbiga beslut och fått ett jobbigt telefonsamtal, men ändå sitter jag här med ett leende på mina läppar nu. Är så glada för alla fina vänner jag har, för alla de som står mig nära, jag är så lyckligt lottad över att jag har alla er. Ni betyder allt för mig, verkligen, och min kära pojkvän, älskar dig av hela mitt hjärta! Du gör mig hel <3 Med tiden så ser man saker på olika sätt, om man tänker på att jag har flyttat 120 mil, så är det inte så lätt att be en vän i Haparanda att komma över, man tar vara på varje sekund som jag är i Haparanda (om jag inte är sjuk som vanligt) och försöker träffa alla de som betyder så mycket för mig, dock så hinner man ju tyvärr inte träffa alla vilket är synd men man försöker iallafall. Det är sånt som gör mitt hjärta glatt, att få umgås med dem jag tycker om, de som ger mig positiv energi och styrka, de som stöttar mig - med andra ord de som alltid finns där för mig! 
 
*
 
Som sagt så gick skoldagen bra trots allt som pågår i min hjärna! Dock så skall Karin bli mer seriös med sin sång och sina sångstudier. Nu jäklar! Har flera kommande konserter i vår och ett stort operaprojekt, nu ska det hända saker här känner jag. Nu är det slut på alla sjukhusvistelser och alla sjukdomar - fokus på att bli bra på att sjunga istället. Det låter bra. Sång och träning är det jag ska underhålla mig med nu framöver, dock så får jag ju inte träna förräns 23 februari (om jag inte missminner mig nu) så får hålla mig till det men efter de, då jäklaaaar :) 
 
 
Good night people - klockan ringer kl 06.00 imorgon bitti, då nalkas det tvättstuga och morgonprommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0