Torsdag

Att det redan är tredje januari tvåtusentretton, otroligt vad tiden bara springer iväg..? Har tillbringat dagarna med kära T, åkt runt på lite sightseeing trots min lunginflammation. Det kanske går åt rätt håll, vet inte riktigt? Är iallafall riktigt nära snart på att skära ut lungorna för den otroliga smärtan som gör mig både irriterad och sömnlös. Men snart så värker nog de mediciner jag fått utskrivet, det blir ju så segt och långdraget också när vädret pendlar så otroligt mycket från plusgrader till minusgrader, förkylningen ger sig inte och astman är en bidragande orsak till det. 
 
Älskling anlände till Haparanda i lördags den 29 dec, och så reste han tillbaka till hufvudstaden igår, den 2 jan, känns tomt här och tungt i hjärtat - men snart ses vi! <3 Det är så tomt som sagt, nåväl, får underhålla mig själv nu men nog finns de alltid någon underbar själ här i Happytown som vill joina mig :) 
 
Nu lite grey's!
Pusu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0