Tankar

Ja, nu när jag inte får träna, vad skall jag då hitta på...? Någon annan hobby måste komma in så fort som möjligt. Visst, kan ju plugga men plugga typ så många timmar per dag är nog faktiskt inte hälsosamt, varken för min hjärna eller röst. Så jag håller mig nog till mina 3 timmar per dag utanför skolan, där man säkerligen övar 2 timmar under en hel skoldag. Ny hobby då... Shoppa? Kanske! Dock inte så snällt mot plånboken, men lite får man väl ändå unna sig, eller hur? Kanske fortsätta på sin bok som man har lagt på hyllan ett tag. Det vore ganska kul faktiskt. Men tyvärr så är jag alldeles för hispig för att sitta still så länge som det verkligen behövs, det är ju på gymmet jag brukar få mina briljanta skrivaridéer. Attans. Nått måste jag ju komma på...
HJÄLP MIG?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0