Sol och frost

Sjukt jäkla kallt ute just nu, -18 grader, dock så är det sååå fint. Blå himmel och skinande sol. Otroligt vackert. Men så var det ju de här med graderna, auue. Brb frostskador! Natten var jävlig inatt, kunde verkligen inte somna efter att jag vaknade runt 03, utan istället började jag skriva lite och jisses, de blev faktiskt några sidor! Häftigt. Alltså vet jag nu att inspirationen kommer på natten!! Idag är jag fortfarande sjukskriven från allt, men skall ändå försöka öva sång så mycket som möjligt idag, mycket att lära in nu! 

Kommentarer
Postat av: Bea

Träna inte! Vila!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kul att du bloggar så ofta :) Krya på dig <3

2013-01-24 @ 13:25:08
URL: http://beatriiicej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0