Onsdag

Och så lider onsdagen mot sitt slut. Lugn dag som sagt, sjukskriven nu några dagar. Rätt skönt, men ändå inte. Blir fasligt stressad av att inte göra något direkt. Lunchade med min kära Mimmi på Sturehof så fick komma ut lite :) Kärt återseende! Har även gjort upp en deal med henne att jag inte ska träna alls nu en månad framåt, just på grund av att jag är sjuk hela tiden, i hopp om att jag blir bättre och så får kroppen vila, alltså får jag börja träna igen den 23 februari, det är en lördag och då j*vlar skall jag träna! Men visst, jag erkänner att det behövs. Vila alltså. Kan ju gå promenader och sånt, men ingenting annat ansträngade. 
 
Gammal bild på mig och Mimmi, dock så insåg jag att det typ är den enda bilden jag har ?!?! 
Nej nu skall det bli jag som börjar fota mer. Punkt slut. För övrigt så är det askallt här i hufvudstaden idag, känns ända in i märgen... Huhu. Men ändå, med tanke på hur länge jag legat på sjukhuset så är det faktiskt skönt och uppfriskande att komma ut i kylan, även fast man håller på att frysa till döds! 
 
Over & out.
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Min kaka! :) Ja, jag måste också bli bättre på att ta bilder... :)

2013-01-24 @ 20:48:01
URL: http://mimms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0