Notläsning

Började dagen med en långpromenad på morgonkvisten med päronen. Det var väldigt uppfriskande och nog blev man allt pigg med tanke på att klockan var runt klockan 06,00. :) Sedan har man gjort en massa viktiga saker och sprungit ärenden, sånt som känns oviktigt att skriva här för ni skulle typ somna om jag gjorde det. Lungorna har hängt med rätt så bra idag, känns skönt att det går åt rätt håll!
 
*
 
Kvällen tillbringade jag iallafall med några från tjejgänget! Vi åt go-middag på Leilani här i Happis, det var la gott och så avslutade vi såklart med efterrätten som är obligatorisk - friterad banan med glass! Smarrigt. Det var kul att träffa dem idag, även fast de bara var tre så var det trevligt till tusen. Vi hade mycket att prata om :) Avslutade sedan med en runda på Haparanda stadshotell. Där blev det lite alkohol och biljard, najs najs. 
 
*
 
Det blev en lugn fredagkväll för mig eftersom allt verkar ändå gå åt skogen så, valde att plugga. Tyvärr så måste det göras och då kan jag väl lika gärna göra det nu när jag kan sjunga (nästan sjunga iallafall). Slemmet får jag räkna med, det är där och kommer finnas där ett bra tag framöver och värken i lungorna. Tralala, försöker ändå.. Har fått mig en bunt som jag skall kunna tills på onsdag, så lika bra att fortsätta med den halvan som jag inte har börjat översätta än. Detta kommer bli en låååång natt.. Alltså passar jag på att unna mig ett glas vin såhär fredagskvällen till ära :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0