Inget går som man vill

Precis, direkt man planerar något - så skiter det sig. Man skall inte planera för då går allting åt h-vete. Har legat inne inatt för min mage - igen. Hostat blod och då blir ju folk i min omgivning oroliga - annars vore det ju ganska så konstigt. Nu har jag iallafall fått annan medicin så jag hoppas verkligen magsåret lägger sig snart. Fett jobbigt att det hela jävla tiden skall vara något som jävlas med en. Men nu håller jag tummarna att allting ordnar sig till det bästa, orkar inte med några fler motgångar. Kvällen har jag tillbringat hemma nu iallafall, det känns skönt att vara i hemmamiljö, kroppen blir lugnare av det. Har övat lite arior och sedan kolla på grey's anatomy. Bara chillat med andra ord. Det behövs efter allt.
 
*
 
Imorgon blir det sång för heeela slanten, det ser jag fram emot ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0