Trötter

Sovit asdåligt inatt, kanske bara 4 timmar..? Vet ej men är helt slut i huvudet och det värker som ALDRIG förr. Huhu. Nej inte skall jag sitta här och klaga och tycka synd om mig själv, finns folk som har det mycket värre. Int' ä ja bitter! Underbart väder här i Stockholm :) Snön är nästan heeeelt borta, det är grönt på marken, alldeles blå och klar himmel och en sol som tittar fram, det kan inte bli bättre! ELLER JO det kan det visst :) Min kära väninna Laura kommer till hufvudstaden idag så vi skall äta lunch tillsammans och prata skiit, Yeeey! :) That's fun.
 
Gårdagen var en fett dålig dag. Så sjukt dålig. Försöker inte tänka men allt kommer tillbaka till mig, är som att man är fast i en mardröm som man inte vaknar upp ur...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0