Tisdagkväll & konsert

Vilken dag! Hoho säger jag bara. Har varit igång heeeela dagen plus konsert, och det hjälpte ju inte heller att det tog 53464 år för mig att somna inatt, och väl när jag somnade så sov jag cirka 2 timmar, sådär lagom kul. Började dagen med en timmes helkroppsmassage. Så otroliiigt härligt. Har saknat det, det är verkligen någonting jag skall prioritera nu. Lite lyx i vardagen är bra, det blir man glad av. I skolan hade vi romansinterpretation och det gick förvånansvärt bra för mig trots den låga romansen jag sjöng och för att jag inte alls liksom har kunnat öva då jag varit så sjuk och tillbringat nätter på sjukhuset. Men nu när jag är frisk så är det NYA tag som gäller. Och så har jag sagt aldrig mera sjuk och aldrig mera sjukhus, hoppas det nu blir så också. Hata hata hata.

Dagen avslutades med konsert. Min klass -några hade ensemblekonsert ikväll i Årsta som jag skrev tidigare och det gick rätt så bra! Är nöjd trots lite felsjungningar här och där, men det är väl så livet är. Är ju fortfarande under upplärning så det är väl nu man får misslyckas, eller hur?! :)
 
Bild: Isabel K Hallqvist
 
Morgondagen bjuder på mera sång, då är det dags för operainterpretation och nog kan jag mina arior någorlunda bra iallafall, kul skall det bli :) Kvällen går i arbetets tecken.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0