Storm?!

Ja, det verkar som att vädergudarna inte alls är med oss här i Stockholm idag. Har blåst utav bara f*n heela dagen. Nu på kvällen hörde jag att det är klass 2 varning över Stockholms området, kul. Gott folk i huvudstaden - gå inte ut. Man vet aldrig vad som kommer flygandes. 
 
*
 
Idag i skolan så hade vi ensemble. Och det gick ju faktiskt relativt bra! Rösten samarbetar med mig och det känns så skönt när det bara flyter på. Dock så känner kroppen inte helt hundra och jag VÄGRAR att bli sjuk nu eftersom vi har konsert på tisdag nästa vecka, så gick förbi apoteket innan skolan och köpte alla tänkbara vitaminer och mediciner som motverkar virus i kroppen, kanske inte motverkar men gör så att det skjuter upp på det, innan förkylningen eller dylikt bryter ut. Så hejja vitaminer. Och tonvis med frukt! Vilket jag får i mina dagliga x2 doser av mina berömda smoothies, nami nami :) Sååååå gott. Ja juste det, apropå ensemlekonserten på tisdag, den ser jag faktiskt fram emot :) Har två duetter, en med Miranda och en med Karin, och sen en kvartett med Elin, Cecilia, Karin och Madelene, skojjsigt värre :) En sång utgick tyvärr, nåväl det ska man väl inte deppa över. Känner mig sjukt taggad. Måste bara hitta kläder, och öva öva öva övaaaa. 
 
Kan ju passa på att göra lite reklam då :)
Konserten är i Årsta församlingshem tisdagen den 12 februari klockan 19,00. Fri entré! Välkomna!
 
Nu tänkte jag faktiskt sova, sov så grymt dåligt inatt så lika bra att ta igen lite sömn.
Imorgon blir det mellomys med Smillis, ser jag fram emot! 
 
Peace.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0