Solstrålar!

Som sagt har jag fullt upp med tvätten. Gooosh, man märker att det är ett tag sedan jag tvättade, men dock så har jag ändå tvättstugan från klockan 11 till 15, det borde ju räcka tycker man men, osäkert. Stockholm bjuder på finväder idag! Nollgradigt men blå himmel och en stor värmande och strålande sol. Härligt värre. Skall försöka komma ut lite till idag, var och tog en morgonpromenad innan jag började tvätta. Underbart härligt. Man blir så glad när solen visar sig! Ut och fiska sol gott folk! 
 
Har varit några trevliga dagar här i Stockholm när mamma var på besök. Vi har umgåtts mest pga mitt huvud, men även varit och kollat på olika konstmuseum, vi såg bland annat Edward Munch-uställning på Trilska museumet ute på Djurgården, det var mysigt och häftigt att se. Men för övrigt så var han nog en väldigt sjuk och deprimerad människa om man utgår från hans olika motiv på de tavlorna vi fick se. Skriet är ju hans mest kända verk. 
 
 
Sedan shoppade vi som aldrig förr och jag har fått jättefina kläder! Men är mest glad över min nya vårjacka från MQ :) Me love IT. Nu kallar tvätten! Xoxo

Kommentarer
Postat av: Bea

Mysigt :)

2013-02-25 @ 09:16:41
URL: http://beatriiicej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0