Segt.

De senaste dagarna har varit ett riktigt riktigt helvete. Ja, rätt ut sagt. Hur ska man förklara. Eller nej just det, det är just det jag inte behöver göra. Jag ska sluta förklara mig. Sluta vara så brydd om andra. Sätta mig själv i första rummet, för jag bryr mig mer om andra än mig själv och så har det alltid varit, men nu kan jag inte göra det längre. Tyvärr. Jag klarar inte av det längre. Kommer dock inte sluta bry mig, men måste bli mer självisk och börja säga nej innan kroppen lägger av för evigt. Nu är det på gränsen, men det var tur att de gick som det gick.

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra! Man ska tänka på sig själv! <3

2013-02-07 @ 09:04:41
URL: http://beatriiicej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0