Löördag

Gårdagen var relativt lugn. Isabel var här ett tag under kvällen, vi pratade i timmar. Det var kul, skönt att vi bor så nära varandra! :) Idag är det bara att öva sång som gäller, eftersom vi har konserten nästa vecka. Blir mycket stämmor som man verkligen måste vara stenskarp på att man kan, och de tror jag faktiskt att jag gör, jippi! Men även alla de arior man fått innan ska man ju nöta, kunna texten utantill så att man kan agera samtidigt som man sjunger. Jag bara ÄLSKAR min utbildning, man mår så bra av att sjunga, terapi för både kropp och själ :) Ja, jag brukar ju kompensera det med att träna men nu eftersom jag har träningsförbud så får jag nöta sång hela tiden istället för det, men snaaart får jag träna :) Sköna känsla! Ikväll blir det melodifestivalen-mys med Smilla, innan det lite middag :)
 
Skriver mer senare.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0