Frånvarande

Ja, som rubriken lyder så har jag varit frånvarande några dagar. Detta på grund av sjukhusbesök och annat men nu är jag på benen igen, nästan iallafall. Har iallafall lovat mig själv nu att jag aldrig aldrig ALDRIG mer skall besöka ett sjukhus igen. Verkligen. Inte dock för egen räkning, visst kan jag följa med andra och besöka och så men aldrig för mig själv. Har fått den bästa vården och nu mår min kropp bra, det räcker gott och väl för mig. Nu har jag fått nog på sjukhus, punkt slut. Sitter här och spånar på lite idéer om min bok, om vad det nu ska handla om i nästa kapitel. Det här blir ju nästan intressant ju, tycker jag själv, fast det kanske man inte får tycka om det är man själv som skriver den? Vad vet jag, jag gör iallafall det. Shit the same. 
 
Måste sova nu, lång dag imorgon.
Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0