Konsert

Har hållit mig hemma från skolan hela veckan på grund av sjukdom men nu på kvällskvisten drog jag mig dit för att kolla på Opera Grunds konsert, den var jättebra och välgjord :) Jätteduktiga, de är vad ni är! Så imorgon blir det skola även för min del. Vi har ensemble så det blir att visa vad man övat på under lovet då man låg helt utslagen efter matförgiftningen, men det är sådana gånger man kan traggla text och rytm osv, vilket jag har gjort nu också eftersom min hals har varit dålig. Vilket den är fortfarande, så får se om jag får ut någon ren ton över huvudtaget under morgondagens lektion. Återstår att se ni! Är otroligt taggad inför vårt operaprojekt! Innan det dock så är det tyska romanser som vi skall ha konsert i men, det kommer snart. Tiden går såå otroligt fort, helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0