Däckad.

Ja, som rubriken visar så har jag legat däckad sedan onsdagsnatt. Var ute och åt med Delphine, och helt random valde vi Vapiano för de har ju så bra mat. Jag valde scampi och det skulle jag inte ha gjort, uhh gud så dåligt jag mådde. Blev fett matförgiftad. Kräktes konstant i 6 timmar innan jag ringde sjukvårdsupplysningen eller 1177 eller vad jag nu ringde, de rådde mig att dricka vätskeersättning och så fortsatte jag med det men jag fick ju inte behålla någonting. Tillslut tog jag en taxi till akuten eftersom jag inte kunde stå på mina egna ben. Kraftigt uttorkad fick jag ligga med olika dropp tills vätskebalansen var OK igen. Usch, sådär dåligt vill jag ALDRIG MERA må. :( Så, som sagt försöker jag återhämta mig från detta och det känns ju såklart bättre nu men, inte helt hundra än. Magen och magsäcken är så otroligt öm. Hela kroppen är öm. Ursäkta om jag nu gnäller och tycker synd om mig själv men ärligt talat så får man det, det brukar jag inte annars göra. Det var ett rent helvete. Fyfan. Undrar om man kanske har gått ner i vikt lite? (A) 
 
Så fredagen går i chillandets tecken eftersom jag inte orkar göra någonting annat just nu. Kanske kan nöta gamla grey's anatomy avsnitt och skriva lite. Kommer väl på något :)
 
 
Min påsk var alldeles underbar! Tillbringade påskafton ute hos Mimmi och hennes fina familj i Nynäshamn. Mysigt värre. Och sedan var jag mycket på gymmet, de börjar synas lite nu att man verkligen tränar :) Me like alot.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0