Tankar

Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som finner styrkan att resa sig igen..
 
Sant. Ibland, eller ganska ofta tror jag, så behöver vi människor lite pepp från oss själva också, inte bara från våran omgivning. Det beror väl på, från person till person, vissa kanske bara måste ändra sin inställning, andra kanske bara måste inse saker och ting. Vad vet jag. Själv har jag nog haft en sådan vecka nu som jag bara har behövt inse saker och ting. Jag har nästan bara velat vara för mig själv och få rum för att få tänka över saker. Även känt en stor saknad och ensamhet här i storstan - konstigt eftersom jag verkligen inte är ensam här, har människor runtom kring mig, mycket människor. Men jag tror att man lätt får den känslan i större städer, om man då skulle jämföra Sthlm och Happis så vinner ju Sthlm med hästlängder på storleken, fastän vår huvudstad inte är så stor som man egentligen tror.
 

 
Hoppas innerligt att nästa vecka blir bättre för min del och att jag är helt frisk då!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0