Stress

Hektiskt dag igen, måste lära mig att inte ta på mig så mycket saker. Det funkar inte i långa loppet, man märker hur trött och arg man blir av att stressa så mycket. Plus att jag inte riktigt är frisk från min feber än så, då tar det än mer på krafterna. Begav mig iallafall till skolan imorse, trots att det var motigt så gick det! Kvällen spenderades på jobbet. Lugnt, skönt var väl det för jag kände febern som kom smygandes och ville störa mig så här på kvällskvisten då det alltid blir värre. Imorgon skall jag gå till läkaren så får de kolla varför jag fortfarande har feber men ingen förkylning - febern har ju varit väldigt, väldigt långdragen nu. Less tjej.
 

Jag har lockat tårar ur dina ögon första gången jag sjöng.

Det är sådana juveler som gör ett sångarhjärta gott.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0