slö

Japp, har bara slöat hela dagen - OM man bortser från tvättstuga från kl 07 till 11 imorse, annars bara chill hela dagen. Vädret har varit väldigt ostadigt så jag kunde vara inne utan att få ångest över att det var varmt, finväder o sol. Jag har inte ens bäddat min säng, inte dragit upp persiennerna , tände bara ljus och kröp ner i soffan med mitt fluffiga duntäcke, har säkert kollat på över 10 filmer, men det är skönt att bara få slappa då kroppen är så utmattad. Man känner att man inte är helt hundra, varenda muskel värker i kroppen och hjärnan försöker komma ut ur min skalle (känns det som). Jäklar vilken envis förkylning jag har åkt på - lika envis som jag OM inte snäppet värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0