Monday

Jahapp, måndag idag och jag som trodde jag skulle få gå FRISK till skolan idag - men icke sa nicke så fel jag hade, febern har stigit så utav h... i natt och jag orkade nästan inte ens stå på benen imorse när jag vaknade. Så, det blev att bli hemma en till dag , segt utav bara... Nåväl! Ligger i soffan med mitt superfluffiga duntäcke, te, lite knäckebröd och tända ljus i hela lägenheten. Blir väl att kolla film och försöka vila så gott det bara går för IMORGON är det banne mig denna tjej som går till skolan. Det får bära eller brista - jag skall dit. Punkt slut. Lite senare idag tänkte jag försöka öva lite sång, halsen känns betydligt mycket bättre och rösten är på sin plats igen! Så öva öva öva sång :)
 
jag vet ingenting om dig
inte om du ens förstår
du var tonen från en tid
från en vinter i en stad
 
 
du, min vän i livet
se hur sommaren blir höst
en enda sak är givet
du bär min luft
i ditt bröst
 
Nu: Vila
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0