Lördag morgon, uuuuh

En feberyr och väldigt utmattad Karin var det som tidigt imorse gick upp för att tvätta kläder. Nåja, vad ska man göra?! Tvätten tvättar inte sig själv. GUD vad jobbigt, och såklart så hade man sådär asmycket tvätt så det här kommer ju ta i princip hela förmiddagen. Kan ju försöka vila och sova på dagen men det är inte sånt jag strävar efter direkt men nu när man är sjuk så får man väl göra det, eller hur?? Får bli en till dag som bara går i chillandets tecken. Min kropp värker så otroligt, otroligt mycket så det räcker för mig att gå upp och ner till tvättstugan - får bli dagens motion. Och kanske en sväng till affären för att köpa lite mat - dock så går det verkligen INTE att svälja någonting. Igår levde ja på te, javisst, det är ju iallafall något! Kanske får fixa någon soppa, det skulle faktiskt vara jäkligt gott! Har tvättstuga från 07-11, efter det kan jag chilla :) **Längtar**
 
Har nu följt nyheterna extra mycket de senaste veckorna, mest dem här i Sverige. Och det är ju hemskt. Det enda man läser om är mord, nästan är det ju faktiskt så. Vart är världen påväg? Det är så hemskt och otroligt tragiskt alltihopa. Som den 13 åriga tjejen i Täby, som fick ge sitt liv för en granne?! Man undrar ju hur den mannen och hans bror tänkte. Det är så otroligt hemskt. Man blir rädd för mänskligheten, vad hittas på härnäst?
 
Tvättstugan next.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0