Söndag?

Ja, man kan ju iallafall lugnt säga att vi har haft en låååång helg :) Skönt ändå! Man har hunnit med mycket, både då man ändå har tagit det lugnt och hunnit jobba en del. I fredags var det kryssning som gällde! 23 timmars partykryssning med Silja Line Galaxy, vet dock ej vad jag ska säga om det, finner inga ord. Det var skoj men det hade ju även sina nackdelar. Åkte med min sötmos Delphine och grabbarna. Lördagen blev det bio då vi kom hem från kryssningen så gick jag och Delphine på bio, friends with kids, den var okej men det var inte den filmen vi skulle se egentligen, kul liv. Nåväl! Både söndag och igår, på valborg, så jobbade jag. Hade ju trevligare planer men, måste ju jobba också. Så det så!

*

Idag så invigde jag och Delphine maj med att åka ut till Vaxholm! Skönt väder, med skinande sol, blå himmel och ca 15 grader fast dock så var det mycket kall vind, men lite färg har man då fått sig, dock kanske mer röd än brun (som vanligt med andra ord). Det var iallafall supertrevligt, därefter åkte vi in till stan för att chilla ännu mer, tog oss en glass och satte oss i kungsträdgården en stund och njöt av solen och de vackra körsbärsträden som slagit ut, så underbara! :)

Kvällen bjuder nog nu mer på lite engagera saker som att städa och laga lunchlåda tills imorgon, och eventuellt en joggingrunda runt stan :) Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0