30 maj 2012

Maj har bara flugit iväg.. Dagarna har gått så otroligt fort och nu är det endast en dag kvar av maj detta år. Det har hänt mycket roligt denna månad, men höjdpunkten var vår avslutningskonsert med skolan och när mina föräldrar var här i Sthlm. Vi fixade och donade i min lägenhet de dagar de var här, vi umgicks, gick promenader och var ute och åt mat. Jag visade dem runt i Sthlm och de kom och åt på restaurangen som jag jobbar på. De dagarna de var här, var ungefär fem dagar, de dagarna gick också jättefort, det kändes som en dag.. Det var iallafall kul att de kom på besök och snart kommer de tillbaka så :) Skolan är också alldeles snart slut och de första dagarna i juni kommer jag tillbringa hemma i Haparanda och i Keminmaa, Finland, för att gå på en operakurs. Det skall bli askul! 

Just nu sitter jag och chillar i lägenheten, mysfaktorn är på hög nivå med alla de tända ljus som jag spritt ut i lägenheten. Åh :) Har dragit på mig en riktigt seg förkylning som inte verkar ge sig, måste juu bli frisk snarast! Min röst var borta ett tag, men den återfann mig ett par dagar efteråt :) Här nedan ser ni en bild från avslutningskonserten "En förtrollad afton" den 20 maj i Högalids församlingshem. Det var en fin och lyckad konsert! 



Nu lefta.
Cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0