Nej nu får det vara nog.

Nu får jag allt ta att skärpa mig, kan inte hålla på såhär längre. Måste bli seriös! Hur nu det skall gå, är en bättre fråga dock, men kan inte hålla på att lalla runt som jag gör nu, det funkar inte i längden. Så det så. Har iallafall lärt mig alla mina sånger som jag fick att öva under lovet, det är ju rätt så seriöst iallafall, någon nytta lyckades man även med den veckan! Brabra. Tur att solen visar sig lite oftare nu och att det är ljusare längre, annars skulle man väl inte orka engagera sig eftersom man är trött 24/7 då det är mörkt.. Ljus <3

*

Jag drömde om en framtid som glömmer
Och jag drömmer om en framtid utan dig


*

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0