Mars!

Gud så otroligt fort tiden går. Helt sick. Redan första mars idag, och utanför är det typ vår. Igår var det hela 18 grader i solen, strålande solsken och blå himmel. Invigde min vårjacka och tog min första allergitablett. ;) Haha.. Konstigt att ta den nu, annars brukar det vara senare hemma i norr. Nåväl! Som jag skrev i min senaste blogginlägg så har jag faktiskt nästan bara tränat under lovet, och de sista dagarna som är kvar så kommer jag fortsätta i samma spår, dock med lite fler inslag av jobb. OCH öva på mina sånger, som jag också även har gjort. Nu kan jag utantill ungefär hälften, yeah. Ikväll är det dags för jobb, men startade ändå dagen med Shape och gympass, det var sköönt. Nu sitter jag och översätter texter och är bara allmänt seg, borde gå ut på en promenad eller något för att jag inte skall vara så seg på jobbet sen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0