fredag!

Ja, en fin fredag trodde jag ju att det skulle bli för jag har så roliga och fina planer för idag men, nehepp. Det resulterade i världens åskväder och ösregn ena minuten, sedan blå himmel med sol, och sedan åska igen.. WIERD?!!? Ahapp. Men det är ju ändå fredag den 13 idag så man kan väl inte förvänta sig att ha någon tur. DOCK(!!!) så tvättade jag imorse och inga kläder blev varken missfärgade, förstörda eller krympta, tada! Så, lite tur kanske man har idag ändå. Så otroligt dystert väder dock, alldeles grått och trist.. :( Ja, det förde ju med sig att jag fick bort min enorma tvätthög och så är lägenheten dammfri då jag dammtorkat och dammsugit. Känner mig hurtig trots de få timmar jag fick sova inatt.

HELVETES ÅSKA, är asrädd ju :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0