Välkommen 2012!

Välkomnar år 2012 med öppen famn!



Så härligt :) Underbar nyårsafton som jag firade med nära och kära, även bröllopsfirande samtidigt - underbart!! Sjöng på bröllopet och jag kan då säga att jag är mycket mycket nöjd över min prestation för att rösten höll (yey) och så var det lite svårt eftersom jag sjöng acapella, men det gick superduperbra :) Och brudparet, GUD så fina :) Helt otroligt <3

*

Om man summerar 2011 så har det faktiskt varit ett bra år! Mycket som har hänt, både bra och dåliga saker, så är det väl tyvärr men allt bra har vägt upp det dåliga. Dock så hoppas vi nu på att 2012 blir ett riktigt kanonår :) Och alla mina nyårslöften för 2011 höll jag och uppfyllde, kul! :) Nu har jag väldigt måånga nyårslöften för 2012, hoppas jag då hinner att uppfylla alla de löftena innan året slut för de är ganska många, haha. :)



Nytt år, Nytt kapitel <3
Puss & Kram, hoppas ni får ett lyckligt och framgångsrikt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0