Sista timmarna..

I Happytown för denna gången, och ja vad ska man säga, Happis levererar alltid! Tack alla fina och underbara människor som har förgyllt min tillvaro under den tiden jag har varit här, I'll be back - soon! :) Har just packat det sista, undrar dock vad min väska väger, tralalaa... Säkert för mycket som alltid annars ;) De känslor jag känner nu är väldigt väldigt blandade och så är jag rätt så orolig för att stiga ombord på flygplanet på grund av att det typ är storm ute, yeah skoj eller vad. NOT. Inte nog med att man redan är flygrädd nej då nu ska det vara storm på köpet också ..



Nu skall jag då fixa mig lite mellis och vänta på att pappa hämtar mig!
Pussen!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Att träffas 15 minuter är bättre än att inte ses alls! <3

2012-01-04 @ 11:22:11
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0