Packning&utbrott

Hela dagen har bestått av att stressa fram och tillbaka, hit och dit. Dock så har det varit trevligt att träffa alla de underbara människor jag träffat idag så all stress har varit värt det <3 Just nu försöker jag packa den förbaskade väskan men har otroligt svårt för att veta vad jag egentligen skall ha med mig. Plus att skiten inte heller får bli för tung, vilka problem, herregud. Nåväl, så äre.

Foto: Anna Aava

Börjar få riktig separationsångest nu ju. Usch vad jobbigt att åka, samtidigt som att jag tycker det är kul att åka tillbaka, men tråkigt att åka från alla nära och kära här. Jag vet att det låter konstigt men väldigt blandade känslor här just nu! Gahh.

NU fortsätta tvångstanka och dampa på min väska.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Detsamma! Men vi ses snart igen och alla nära & kära finns kvar när du kommer tillbaka <3

2012-01-04 @ 10:00:32
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0