Måndag

Första måndagen på det nya året, och det har inte riktigt hänt något speciellt! En rätt så lugn måndag, skönt att vila lite. Var iväg till IKEA med Linda, trodde det skulle gå rätt segt för oss men nog hittade vi allt på mindre än en timma, effektivt eller vad?! Duktigt. :) Imorgon måste jag packa och springa massor med ärenden, och försöka umgås med familjen nu sista dagen jag är här. Ska bli skoj att åka tillbaka till Stockholm och fortsätta med studierna och arbetet, såklart kul att träffa mina brudar också för den delen. Men ändå så vill jag stanna kvar här hemma, det är lite blandade känslor angående det där..



Sitter och tittar Sommaren med Göran med min kära mor, haha gud vi skrattar så mycket så att tårarna sprutar! Har sett denna film så många gånger men lika kul varenda gång ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Den är riktigt bra den filmen, skrattar också varenda gång!! :D

2012-01-03 @ 09:57:11
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0