lördag

Första veckan, eller dagarna, i skolan. Började i onsdags. Det känns väl helt okej, kul att träffa alla lärare och klasskompisar. Visst är det skönt att vara tillbaka i Stockholm men jag skulle vilja åka hem, faktiskt känns det så just nu, men ändå inte. Väldigt blandade känslor just nu. Idag är jag ledig från jobb, så nu sitter jag och pluggar sång. Det tar sig. Utanför mitt fönster är det typ storm. Gosh, värst var det när jag var påväg hem inatt från jobbet, det var typ svårt att ta sig fram när jag hoppat av bussen eftersom det blåste så mycket, helt galet.

Imorgon skall jag jobba igen och då får jag schemat för nästa vecka så jag kan börja planera lite, det behövs framförhållning för att hinna med att gå i skolan, plugga, jobba, träna och umgås med vännerna, så därför vill jag typ ha schemat för nästa vecka NU. Nåväl. Har bokat in mig på mycket gruppträningar nästa vecka, härligt att komma igång med träningen på allvar! Ska testa något som heter Shape på torsdagsmorgonen innan skolan, spännande.. Och även Sh'bam! Ser fram emot veckans träningar, har bokat in 8 pass. Dock så vet jag ju ej hur jag jobbar så, kanske inte får gå på ett enda kvällspass. Gymmet är iallafall ett säkert kort , det ska jag hinna med!

Snart ska jag bege mig ut i stormen, usch :(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0