Sååång

Kvällen har gått i sångens tecken, japp. Det kan man lugnt säga. Har en ond aning om att varenda granne kommer, bokstavligt talat, att skjuta mig i huvudet imorgon efter att jag sjungit konstant i cirka 2 timmar. Meen ingen har kommit och knackat på eller bankat eller så, så jag antar att det är lugnt. Men återstår att se, imorgon när jag vaknar kanske jag har en bunt hotbrev i min hall. Haha, ojoj vad kul det skulle vara. Blev just klar med min lunchlåda tills imorgon. Det blev pasta igen, som vanligt, men det är bra mat och man blir ju faktiskt väldigt mätt så det är väl ändå det som är huvudsaken. Dessutom så tycker jag pasta är gott. Okej, nog om min lunchlåda, är iallafall glad över att jag gjorde den nu, annars hade jag fått börja stressa imorgon på morgonen och det hade nog inte varit någon större hit. Nixpix.

*

Ibland blir jag bara så förbannad.


Kommentarer
Postat av: Bea

De njuter nog bara :)

2012-04-24 @ 11:28:40
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0