myspys

Huhh vad mysigt jag har det här i min fina lägenhet, massor med tända ljus, lite kvällsfika och en bra film, kan inte bli bättre :) Jo, det kan det visst - om jag finge dela det med någon, men icke sa nicke. Man börjar smått vänja sig vid att vara ensam och jag skall säga er det att det är ingen hit. Har haft en lugn och fin söndag, hälsat på min tremänning med familj vilket var otroligt trevligt och spännande eftersom jag inte har träffat henne nu på väldigt, väldigt många år. Vi umgicks i princip hela dagen så på kvällen då jag åkte hem gick jag förbi Daglivs och handlade lite frukost och andra nyttigheter så jag inte behöver handla så mycket i veckan. Man blir ju nästan beroende av att handla, haha. Då har man väldigt liiiite att göra, snacka om rastlös brud.

Veckan går i sångens tecken och det tackar jag då definitivt inte nej till. Skall bli skoj, snart är det konsert så det är bara att tagga och öva inför det! Då kommer min älskade mor och far till Stockholm, yeees! <3 Kakis är glad för det :) Äntligen!



Ha en fin vecka allesammans!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0