Långfredag

Det var ett tag sen jag skrev, som sagt så är det otroligt, otroligt mycket som händer i mitt liv just nu så har verkligen inte hunnit att engagera mig här i bloggen, det ber jag om ursäkt för. Igår var det sista dagen i skolan, nu har vi påsklov. Det är rätt skönt, fastän vi hade sportlov för bara några veckor sedan, så det känns ganska segt. Det här lovet behöver man egentligen inte, men det är ändå skönt att få lite ledig tid och resa lite. Så här i påsktider så väntar jag med firandet tills jag kommer hem till min underbara familj, dit jag reser imorgon. Nu har hela skärtorsdagen bestått av en massa planering och packning, och även idag, långfredag, har bestått och består fortfarande av massor av packning. Organisering, japp, det är tur att man är bra på det för nu vet jag vad som är vad i alla 1000 IKEA-påsar som står inne i mitt rum just nu. Nu börjar det på riktigt, har skaffat mig en lägenhet nu så det blir spännande... Ser fram emot det, men ändå känns det lite vemodigt att bo ensam. Men det löser sig :)

 

Vill önska er alla en fin påsk, och ta hand om varandra! <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Åh, en egen lägenhet! Grattis :D

2012-04-10 @ 10:57:44
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0