Finito

Yes, då var denna dag emot sitt slut. Ganska precis faktiskt, klockan har just passerat 00:00. Just hemkommen från jobbet, första dagen på ganska länge som jag inte jobbade. Verkligen skönt att vara tillbaka! De var relativt mycket människor och bra flo hela kvällen, även mycket norrlänningar vilket förgyllde min kväll! Dagen har för övrigt varit helt okej! Skolan var lite seg, men det var nog bara för att jag själv också var allmänt seg. Allt blir vad du gör det till, you know! Så är det. Imorgon får jag iallafall lite sovis, vilket är skönt! Har inte riktigt insett att jag verkligen bor själv nuförtiden. Chill som fan egentligen, men ändå lite skrämmande på samma gång.

Har iallafall varit jävligt lättirriterad och förbannad idag, det är bara för att allt går åt helvete hela jävla tiden. Jag måste seriöst få skriva av mig, men det är ingen bra idé det heller. Därför kan jag skriva svordom på svordom så jag kan avreagera mig någorlunda iallafall. Men man undrar ju iallafall hur VISSA människor är funtade egentligen. Och hur man liksom, kan. Ajja, nog om det.

Tomorrow : Som sagt så har jag sovis, ska bli skönt! Hoppas dock att jag kan sova och inte vaknar 05 som de senaste dagarna, två lektioner imorgon, ensembel och musikhistoria, segt segt segt.



äh. nu ger jag upp. Harry Potter och ett glas vatten, sen väntar sängen.

Kommentarer
Postat av: Bea

VIlken fin bild! :)

2012-04-19 @ 11:08:19
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0