Estocolmo!

Då har man spenderat cirka tre dagar i Stockholm och nog är det skönt att vara tillbaka i cilivisationen igen! Lite liv och rörelse, klättrade seriöst på väggarna hemma i Happytown - dock så var det skönt att få ladda upp batterierna och träffa alla underbaringar! Puss på er! <3 Igår var jag och kära Isabel iväg till IKEA vid Kungens kurva och inhandlade massor med viktiga saker till min nya lägenhet! Jovisst det gick undan :) Nu börjar jag äntligen få ordning på saker och ting, fast helt färdigt är det ju inte, inte ännu! Men tror inte jag kommer bli riktigt nöjd förrän jag får göra precis hur jag själv vill så, inte så mycket att göra åt! Har iallafall fått de mest viktiga fixat, så det känns lugnt på det sättet! Det känns även nu, rätt så okej att sova alldeles ensam. Lite läskigt är det ju såklart men, man vänjer sig! Dagens låt:
http://youtu.be/8UVNT4wvIGY

*

Händelserik dag, det kan man lugnt säga. Morgonen och förmiddagen var en ren jävla mardröm, det hade jag kunnat skippa helt, dock så blev det förutom incidenten imorse en jäkligt bra dag! Har fått ordning på massor med papper och sprungit alla ärenden som man skjutit upp! Känns som att en sten iallafall har lättat från mitt bröst, man får ta en sak i taget helt enkelt! Träffade mina tjejjor på stan efter skolan, tog en fika på NK och chillade. Kul att man äntligen är samlade igen efter påskledigheten. Jag lagade precis lite middag till mig själv och lunchlåda till skolan imorgon, känner mig som värsta hemmafrun. Huhu, man är inte van vid sånt här! Köpte iallafall en ASGOD pesto från Daglivs igår, av märket Zeta (Pesto alla Genovese), testa!!

Denna dag går emot sitt slut, skall plugga sångtexter och sedan kolla på Harry Potter!
Puss på er alla sötnosar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0