Betydelsefullt

Stockholms körakademi blev avslutningen på denna kvällen för min del. Totalt slut efter dagens bravader! Vaknade tidigt imorse, fixade och donade lite, sen åkte jag med Carola till Solna centrum, shoppade lite och så åkte jag in till stan och pluggade. Massage hade jag också på schemat så passade på att plugga där emellan, blev ganska lång väntan så, det gjorde inte mig något. Har så djävulskt ont i min rygg och nacke, även huvudvärk. Antagligen spänninshuvudvärk - huvudvärken kan jag faktiskt leva med, för just nu är smärtan olidlig i både rygg och nacke, gör så ont när jag andas. Får se om det hjälper nu efter jag fått lite massage! Yeah yeah yeah. But, I'm alive. Det känner jag faktiskt, ganska så j*vla väl också. Imorgon är vi också lediga, funderar på en mer slapp-dag imorgon än idag, har flängt o farit lite hit och dit, haha! Skall iallafall fika med min sötmos fast det är först på eftermiddagen så jag kan lika gärna vara hemma och chilla, PLUGGA framför allt.

Foto: Anna Aava
Avslutade dagen med att istället för att åka tunnelbanan från hötorget till slussen, vilket innefattar 3 stationer, så gick jag från körakademin till slussen. Gud så härligt det var. Luften, fortfarande varm och doft av höst, ljuvligt. Mysig belysning, liv och rörelse. Gick en harmonisk promenad genom gamla stan, som jag verkligen älskar. Gamla stan finns nära mitt hjärta, och har gjort det ända sen jag varit liten flicka. Otroligt vackert! Att en promenad, genom en stadsdel, kan göra en så positivt uppåt. Så lite, men så otroligt betydelsefullt. Amazing. Sthlm <3 Nu sova och ladda mina batterier för en dag som skall bestå typ av plugg, och om någon snäll varelse i Sthlm kanske vill äta lunch?! PUSS och GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0