måndag

Ja, nog känner man allt att hösten är här, brr.. Höst och vinter är precis inte mina favorit årstider, skulle helst vilja gå i ide och vakna igen då det är varmt ute. Har inrett i mitt rum nu, det är supersnyggt. Var på IKEA igår med världens bästaste bästa Heidi och köpte lådor och annat smått o gott. Nu ser det riktigt hemtrevligt ut här faktiskt. För övrigt så har det regnat typ hela dagen, men även varit sol och uppehåll - det ni. Det har det dock inte varit hemma i Happy.. Många val man ställs inför nu, jobbigt. Man måste vara förnuftig och inte ta på sig för mycket nu. Men om man vill göra allt, hur gör man då? Och tänk om jag ångrar mig, och så ångrar jag mig igen då? Då blir det ju helcrazy. Får ta mig en grubblar-kväll snart och verkligen bestämma mig för något, och verkställa för så här kan man inte gå runt, då blir man ju knäpp på riktigt.
Foto: Anna Aava
Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0