thank god - it's friday!

Yeah, fredag idag alltså om nu inte någon människa lyckats missa det. Dagen har varit helt perfekt! Började dagen med lite stretching, alltid bra att väcka kroppen på ett lugnt sätt! Sen bar det av till skolan där vi hade musikteoriprov som jag tror gick relativit bra! I hope so iallafall :) Isabel och Boris underhöll mig under lektionen men dock så kändes två timmar alldeles för långt. MEN, lektionen tog slut efter många gäspningar och då bar det av till Dramaten där Delphine väntade på mig och så åt vi lunch tillsammans, sen en promenad på djurgården - otroligt fint plus att det har varit toppenväder idag! Sol, blå himmel och 22 grader, naajs!! Så det var riktigt skönt att gå ute i fina Sthlm en sån fin höstdag som idag! Mötte upp Isabel sen och gick vidare till affärer, sen till Kulturhuset och fikade lite, snackade skit och hade fin utsikt ;) Kvällen avslutades med ett besök på Filmstaden Sergel där vi såg Bridesmaides, helt galen film men otroligt bra :) Hihii! Blev dock en tidig kväller eftersom jag är S J U K T trött och måste plugga. Trevlig helg allesammans! <3

Ensemble B is my favourite band! <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tänk att få göra en liten comeback, köra musikalen en gång till eller så :) fyfan så skoj <3

2011-10-03 @ 10:56:09
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: ellabellabjörn

åååh nästan så att jag fällde en tår nu när jag såg den fina bilden.... :')

2011-10-11 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0