Storm...

...utan dess like! Shit alltså, det började igår eftermiddag och under natten till idag så har det varit alldeles galet hur mycket det har stormat utanför. Det var väl lite det också som triggade igång mina mardrömmar inatt tror jag, stormen utanför mitt fönster, det lät rätt så jäkla läskigt alltså. O plus att det är fullmåne, och alla som känner mig vet att jag antingen inte sover alls eller så drömmer jag mardrömmar då fullmånen är framme, kul liv. Nåväl, sov ca 1 timma inatt, stabilt läge. Dagen idag har för övrigt varit bra, dock så var man trött och har haft sån jäkla huvudvärk hela dagen som vägrar släppa, ska försöka vila lite nu och plugga så kanske den släpper. Huvudvärk är så jobbigt, gah. Ingenting fungerar om inte huvudet är friskt. Lade jag märke till idag, haha. Har varit så trög och frånvarande hela dagen i skolan. Men vi hade masterclass och så hade vi piano på schemat, det var skojjsigt. Isabel leftade dock innan pianot, det var ju synd :( Men hoppas du mår bättre nu darling!! Idag sjöng jag Solveig's sang, underbart fin sång.

Dagen till ära så träffade jag min kompis Jessica och hennes bror Johan från Haparanda idag på stan, det var kul! Dock så hade vi inte så mycket tid på oss men, vi skall försöka ses igen innan de åker hem! Och även min sötmos Delphine. Nu tänkte jag försöka fokusera på att bli av med huvudvärken som seriöst håller på att bli sämre.
Foto: Anna Aava
To be good enough, is not enough, 
when you dream of being great..
G'night people! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0