Stolt tjej!

Otroligt härlig dag igår utan några som helst måsten. Började plugga direkt då jag vaknade och fick faktiskt gjort en hel massa innan jag åkte in till stan vid 15,00 tiden för att luncha med Heidi <3 Det var skojjsigt. Hihi.. Tokigt. Delphine slutade skolan vid 16,15 så vi såg utanför PUB och sen gick vi och åt lite mat på Fridays vid Kungsträdgården, mmm vad gott det var :) Fick även heliumballonger, HAHAHA säger jag bara, gud vad kul.. Lättroade personer är enkla att ha att göra med! ;D helium finns nu, nära våra hjärtan! <3 Avslutade dagen med ett besök på top2toe där kära Natta färgade mina ögonfransar! YEY, nu behöver jag inte använda mascara de dagar jag inte orkar engagera mig! Ser ändå sminkad ut eftersom min fransar är såå långa, nöjd tjej! Sen så satt jag även nästan en timma igår och noppade mina ögonbryn och gud vad så lite i tillvaron kan göra en lycklig och nöjd, de blev jättefina ju! Hihih * STOLT *. Haha, hittade det typ första fotot EVER på mig och Delphine, taget på Riche förra året efter en Calle Flygare kväll.. Minnen <3

Hmm, vädret ser lite skumt ut utanför, månne om det ska börja regna? Ingen aning, solen försöker titta fram bakom de nu grå molnen på himlen, och jag hoppas soolen lyckas!!! Snart iväg till skolan, kändes seriöst som en evighet sen man var där nu när man har haft en riktig långhelg. Men det skall bli kul att komma igång igen! Sen efter skoolan är det jour och sen utbildning, KUL! PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Lilly

Åh va glad jag blir av att höra att du mår bra! =D

Och måste ju erkänna att jag är myycket avundsjuk över dina långa ögonfransar som nu är svarta! =P

Kram på dig gumman!

2011-09-28 @ 10:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0