Soool!

Idag har vi äran att få ha sol här i den Kungliga huvudstaden, det har varit väldigt grått och trist nu i några dagar men nu tittar solen fram, trevligt återseende liksom. Har sovit väldigt lite, eftersom jag kom hem väldigt sent igår/inatt och för att det var andra världskriget här idag (mycket, MYCKET värre oljud än igår). Jävla sågar o hamrande o skit. Hoppas fan då att de är klara tills IDAG. Annars kommer jag gå i taket om jag inte får sova, så det så. Gårdagen var jätterolig och givande, nu kör vi!! :)
*
Nytt som händer i Haparanda idag: Kronprinsessan inviger torget i Haparanda, skojjsigt. Även hennes Daniel är med. Ku att det händer något även där, hörde att det regnade - håller tummarna på att det blir fint väder och att människorna engagerar sig att ta del av den här händelsen.
Snart skall jag aktivera mig och bege mig ut på stan där jag skall kolla på en VINTERJACKA - börjar seriöst bli säsong för dunjacka, jag fryser som utav h-vete, och även kolla på en snygg scarf. Vid klockan 13,30 skall jag återvända till min älskade klass då vi ska ha skådespelarträning, yeah vad skoj! :)) Ser fram emot det!
P U S S

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det blir inget bra väder här inte, det bara öser ner :/ Have a lovely day <3

2011-09-22 @ 11:11:17
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0